Tenker på Trond-Morten, og alle som så ham kjempe. Vi ble ikke kjent, men jeg vil huske deg for dine unike øyne, lune smil og vennlighet som møtte meg da jeg gikk over veien for å låne sykkelpumpa fra deg i sommer som var. Du blir med i tankene på Netskaret. Hvil i fred.
Kjære Harald, Takk for gode minner og du var en flott bonusfar. Hvil i fred.
Varme tanker til deg Elin og resten av familien❤️
Fotballhilsen fra Saltdalkameratene. Takk for fotballminnene!
Gjennom fotballen delte vi tenårene, fylt av latter, frustrasjon, seire og noen få tap. Med stor respekt og takknemlighet minnes jeg den tiden vi hadde sammen. Hvil i fred.
Så ufattelig trist. Hvil I fred flotte nabo fra Geitskaret
Hvil i fred
Takk for mange gode minner, Kondolerer til familien og varme tanker til deg Elin
Takk for gode minner. Hvil i fred.
Tusen takk for gode minner, du var bare hel ved på alle måter. Hvil i fred!
Tusen takk for alle gode minner. Hvil i fred !
Takk for alt Trond-Morten.
Hilsen Hanna-Lise og Johan-Edvard.
Sørarnøy
Takk for alt du var for oss, og fine stunder på arbeidsplassen. Hilsen oss i Bodin Elektriske.
Takk for gode minner. En siste hilsen fra. Tante Berit. Ståle og Wenche med familie. Wenche og Jan Ole med familie.
En siste hilsen til en fin mann.
Jorunn og Kjetil
Tone og Roger
Takk for gode minner, hvil i fred. En siste hilsen fra Svein, Aud, Nansy med familie, Linda med familie og Øyvind med familie.