Nanna ♥️
Vi er så takknemlige
for at du har vært i våre liv.
Takk for alle fine stunder på Håjen og de nydelige vaffelkakån.
Takk for all omtanke, ekte klemmer,
gode ord i telefonen og på julekort.
Takk for den varme kjærligheten.
Vi savner deg. Du er alltid i våre hjerter.
Andrine og Lars, Anne Lisbeth og Leif
Ei blid sjel har nu funnet hvile. Vi minnes deg Nanna 🌺❤️ takk for alt du var.
Kondolerer til hele familien.
Jeg kjente deg, Nanna, og din Richard bare via mine foreldre, Olla og Alf. Du og min mor var i slekt, og det var bare godord jeg hørte om deg og dere etter treff på Vega og i Vevelstad. Hvil i fred🌹
Kjære mi Tante, du har hatt ein så fin og stor plass i mitt hjerte ♥️ Takk for at du va du❤️
Vi takker for mange hyggelige pratestunder når du ferierte på ditt kjære Vega. Vi kommert til å ha degi i minnet vårt for alltid.
Tusen takk for gode stunder i ett varmt og inkluderende hjem
Takk for mange gode minner tante Nanna, både på Vega og sist sommer i Bodø.
En siste hilsen til Nanna fra Sven Martin, Rolf Inge og Sissel med familier
Takk for gode minner Hilsen Tordis Haraldsen