Gode minner om ei snill og hyggelig tante Dagny❤️. Sommeren med besøk fra Bodø er så fylt med glede.
En siste hilsen.
Kondolerer til familien.
Takk for gode minner Willy
En siste hilsen Fra Eli, Guttorm og Bård m/familier