Takk for alle gode minner fra barndommen på Neverdal.
Kjære flotte Sonja.I dag tar vi farvel.Vil savne ditt gode smil og hjertelige latter.Takk for alle gode stunder
Kjære, kjære Sonja. Takk for godt vennskap helt fra barndommen og oppover. Du var en fin gledesspreder. Hvil i fred
Kjære Sonja. Du kommer til å vli så savnet. Du lyste opp enhver sammenkomst med ditt humør og selskap. Det blir tomt uten deg. Vi har mange gode minner om deg fra både Norfolda og Tverrlandet. Hvil i fred. Du vil være i våre hjerter.
Hvil i fred, kjære Sonja. Takk for fine minner fra barndommen. Et annet fint minne er togturen vi hadde sammen i forbindelse med barnedåpen til Even. Det var alltid hyggelig å treffe deg❤️
Det e så ufattelig. Takk for gode minner fra Neverdal og Tverlandet. Takk for latter, takk for godt humør og takk for din omtanke for alle rundt deg, Så takknemlig for den tida vi tilbrakte i lag. Vil alltid ha en plass i hjerte for deg.
Kjære gode Sonja❤️I dag skulle du feiret bursdag og vi skulle kommet til deg en dag det passet, og du skulle dekket opp med alt godt, som du alltid har gjort. Men, det ble ikke slik Sonja, og tomrommet etter deg er så stort. Alltid varm og lun, med humor og integritet. Vi var så veldig glade i deg og du vet ikke hvor viktig du har vært for oss. Du vil alltid være i våre hjerter🥀❤️
Hvil i fred, tante Sonja
Kjæreste fine og gode Sonja💕Idag skulle du ha feiret din 69 årsdag, men livet ville det ikke sånn💔Takk for alle fine opplevelser vi har hatt sammen, gennom både sorg og glede Du har vært en god, kjær venninne og god kollega i over 30 år..og vi skulle jo ha opplevd mye mere ilag💕For alltid i hjertet mitt♥️Takk for vennskapet💕Varme tanker til Jonas og familien🥀
Endelig fikk du hvile Sonja ❤️. Takk for alle artige og gode minner du har gitt meg 🌸
Takk for gode minner ❤️
Takk for gode minner fra Neverdal og Tverlandet
Takk for fine minner Sonja
Kjære svigermor ❤️
Tusen takk for alle de fine minnene. Vi vil bære dem med oss i hjertet for alltid. Du vil bli dypt savnet av oss alle.
Du har en stor plass i hjertet mitt. Du var en god samtalepartner, varm og omtenksom i alt du gjorde. Den gode latteren din vil jeg aldri glemme.
Jeg er så takknemlig for at jeg fikk ha deg som svigermor.
Hvil i fred 🌹
Du var så snill og god og var den beste mor for oss❤️ savner deg og glemmer deg aldri❤️❤️
Kjære mamma
2026 skulle være året du tok livet tilbake, du har kjempa en enorm kamp som nesten ingen kan forestill sæ og æ håpa du nu har fått fred. Du har igjennom et heilt liv vært stødigheta sjøl, og æ vil bruk hvert eneste minutt av livet mitt på å etterlev dæ❤️
Tusen takk for alt mamma, og takk for at du hadde så mye godhet og kjærlighet for mæ og alle andre❤️Vi vil aldri gløm dæ❤️
Takk for gode minner og for ei flott venninne du var gjennom alle år❤️ Savner deg enormt mye❤️
Takk for mange gode minner.
Kjære Sonja❤️Så ufattelig trist,ondt samt stor sorg at du er gått bort❤️Du har betydd mye for meg gjennom mange år og vært ei utrolig god venninne❤️Tar med meg alle gode minnene og den herlige trillende latteren
din med meg videre i livet❤️Førr ei dame du var,Sonja❤️Savne deg så mye❤️Gla i dæ for alltid❤️Sov godt,vennen min❤️Himmelen har fått ei ny stjerne❤️
Takk for alle gode minner, tante. Hvil i fred ❤️
Kjære Sonja takk for alle hyggelige stunder vi hadde sammen;
Ditt gode humør og ditt varme smil blir jeg å ha i hjertet mitt ❤️❤️
Vår alles kjære tante Sonja❤️ Du har vært så trivelig å være i lag med – alltid blid og god å snakke med, og alltid med omtanke for alle rundt deg. Du var sterk, modig og full av humor, selv når sykdommen tok hardt tak.
Vi savner deg masse, og vil bære med oss alle de gode minnene❤️
Kjære Sonja..Veldig trist og få høre du hadde forlatt oss..Blir og savne deg..❤️
Veldig trist å få vite,det var så altfor tidlig,hvil i fred.
Så ufattelig trist❤️
Kjære lillesøstra mi❤️ Du har vært et unikt menneske både for meg og mange flere. Kvil deg no kjære Sonja❤️❤️ klem fra storesøster❤️
Takk for mange gode minner. Hvil i fred.
Hanna
En siste hilsen Roar og Elisabeth med familie
Halvor og Lise med familie
Takk for alle gode minner. Hvil i fred Harald, Turid, Kurt og Trond med familie