Gode minner fra en herlig onkel med glimt i øyet, alltid en treffende replikk på lur, et godt smil og en lun og raus sjarm som man ville være i. Takk for mange fine turer og kaffeslabberas.
Så fint med Mjønestind på minnesiden! Første gang jeg var der, var det Erik som tok meg med.
En lun og særdeles hyggelig mann. Mange gode minner fra min gamle husvert. Takk for alt!
En fantastisk morfar ❤️
Fantastiske minner som lever videre. Spesielt fra Mjønes
TAKK FOR ALLE GODE MINNER - SAMMEN MED EINAR !
Jeg husker Erik som en levende, våken og nysgjerrig mann. Vennlig og med godt humør. Alltid interessant å snakke med. Kondolerer til Gustav og den store familien.