Jeg ble først i dag klar over Ivans bortgang, som jeg føler stor sorg over. Det var alltid en glede å møte Hanna og Ivan. Jeg kjente lenge til hans karriere som flymekaniker i Forsvaret.
Etter å ha vært på verkstedet der rekonstruksjon av flyvrak foregikk, og fått forklaringer av Ivan om materialer, arbeidsprosesser, samarbeid med likesinnede landet og Europa rundt, etc., ble min beundring for mann og verk nær grenseløs. En stor personlighet og kapasitet har gått bort.
Jeg vil kondolere til Hanna, Trond og Stian og deres familier, og til Hanna og Ivans slekt og familie.
Takk for alt du var for oss. Verdens beste svigerfar og bestefar.
En siste hilsen fra Reidun og Jan
Hvil i fred kjære bror og svigerbror
Hvil i fred kjære bror
Kjære Ivan❤️ takk for gode opplevelser og alt du var for meg som svigerdatter! Kommer til å savne deg❤️
Takk for godt naboskap og gode minner gjennom mange år❤️
Hvil i fred Ivan🌹
Takk for alle gode minner fra 331 skvadron og fra Bodø Luftfartshistoriske Forening. Du var en mentor og et forbilde begge steder, og er savnet.
Takk for flotte minner fra flymusseet. Du var en god mentor.
Hvil i fred onkel ⚘️
Kondolerer.
Takk for alle gode minner, kjære Ivan, og hvil nå i fred 🌹
Hvil i fred kjære onkel, hilsen Ann Karin m/familie
Hvil i fred kjære bror, svigerbror og onkel Vigdis og Arne
Svein og Wenche
Odd Roar og Barbro
Vivian og Rolf
m/ familier