Takk for mange gode minner og godt vennskap gjennom alle år.
Du har vært en god venn og svoger
Verdens beste og flotteste svigerfar! ❤️ Hvil i fred ❤️❤️❤️
Du var min ledestjerne pappa❤️utrolig heldig som fikk ha deg så lenge i livet mitt🙏Snill, varm, kunnskapsrik og snill. Tenk all den grenseløse kjærligheten du gav til dine barn❤️vi vant i livet❤️elsker deg❤️
Hvil i fred, kjære onkel Åge! ❤️ Du vil bli savnet 🌹
Verdens beste farfar❤️🕊️
Takk for godt naboskap ,🌹
Takk for gode minner og godt naboskap En siste hilsen fra Magne, Monica og Britt Inger
En siste hilsen og takk.
Vi føler med dere i sorgen!
Stina, Jonas, Rasmus og Bodil
Takk for alle gode minner
Vi føler med dere i sorgen