Dette var trist, Jimmy. Takk for gode samtaler, om musikk og om livet. Jeg tar dem med meg videre som gode minner. Rest in power, Jimmy The Fox ❤️
Så kom den triste beskjeden at du har forlatt oss, kjære Jimmy. Du var min eneste svigersønn, men den beste i verden. Å, ikke minst var du en god venn, uselvisk, snill, gavmild, kunnskapsrik, godt humør med en fin humor og en flott musikker. Med gitaren din ga du oss musikkens fortryllende toner. Nå er du gode minner selvom savnet er stort. Hvil i fred Jimmy.
Kjære Jimmy. Gjennom hele mitt musikalske liv har du vært en stor inspirasjonskilde. Etterhvert ble du i tillegg min venn og mentor. Vi delte scene mange ganger og du var alltid raus og omtenksom med dine medspillere og publikum. Du har satt dype spor etter deg både som musiker og menneske. Jeg vil alltid minnes deg med glede.
Hvil i fred.
Takk for gode minner ❤️
Kjære Jimmy! <3 Selv om vi ikke hadde særlig kontakt i de siste årene, har jeg så utrolig mange fine minner med deg og musikken vi hadde til felles. Takk for tiden i Blonde On Blonde, Perfect Crime, som duo, andre konserter og ikke minst at jeg var så heldig å få bidra med sang på ditt soloalbum. Det er veldig rart og vedig trist at du er borte. <3 Hvil deg nå Jimmy! <3 Varme tanker til Svanhild og Ina
Takk for alle gode minner, Jimmy, og takk for ei trivelig stund i lag da Geir og jeg var i Bodø i oktober. Du blir dypt savnet, kjære søskenbarn. Kondolerer til Svanhild, Ina og resten av familien. Tenker på dere. ❤️
Gode Ina, Svanhild og øvrige familie, jeg føler med dere og beklager deres sorg. Vi har alle mistet en fin mann, må de gode minnene forbli sterke i våre hjerter.
Eilert
Pappa, vi savner deg.
Hvil i fred Jimmy.
Hvil i fred Jimmy
Kondolerer - hvil i fred kjære Jimmy