Tusen takk for alle magiske øyeblikk❤️. Takk for alt du ga, vist og delt med mæ av ditt liv❤️ Du e og blir dypt savnet ❤️
"To mann i en båt"
Takk for alt, min kjære venn ❤️
Kjære Perry , Takk for alle de gode minnene. Hvil i fred kjære fetter. ❤️
Gode, snille og rause litjonkel ❤️
Takk for alle gode stunda, tura, telefonsamtala, fotballkampa og minna. Du vil for alltid bli savna 🕊️
Stor klem fra favoritten ❤️
Sov godt, kjære litjonkel ❤️
Du etterlate dæ et krater av et tomrom i Bodø, for alltid vil du vær et savn.
Du å du.. Takk førr mange fine minna og år vi to hadde ilag den gang. Hvil i fred! ❤️
Dette var utrolig trist! Takk for fine stunder på studier, jobb og ikke minst når jeg fikk passe de flotte guttene dine Per Jøran💙
Så utrolig trist å høre💔😢 Og så alt for tidlig.. Du var en bra og inkluderende person, alltid trivelig å treffes.. Varme tanker til familien, og Tobias og Jonas❤️ Hvil i fred Per Jøran🕊️
Hvil i fred Per Jøran ❤️ bare trist at du dro så alt for tidlig.
Ufattelig trist (sa brura...)💔
Alt, alt for tidlig. Kan ikke fatte at DU også ble borte så alt for tidlig💔 Tusen takk for stundene vi fikk sammen. Hvil i fred kompis❤️
Per Jøran du gikk så altfor tidlig bort. Vi takker for naboskapet og mange snille stunder i lag. Du var en snill og raus mann, som kommer til å bli savnet. Vi tenke masse på guttan dine, som du var så stolt av❤️hvil i fred ❤️
Per Jøran jeg ble kjent med deg på løp gård.Vi har hadd mange fortrolige samtaler. Det var trist å høre att du var gått bort.😪 Vil i fred min venn. 🥰
Takk for alle gode stunder 🤠💙 BadBoys 💙
You will be forever missed and never forgotten
Ufattelig trist 🕯️Det er noe som mangler i gata vår🌺
Du vil bli husket som en omgjengelig kar🌺
Varme tanker til guttene dine🕯️
Hvil i fred Per🕯️🕯️
Ufattelig trist🥲 varme tanker til familien❤️ tenker ekstra mye på de to flotte guttene, Tobias og Jonas❤️
Takk for reisen❣️North London Forever
Du var en skikkelig bra fyr og en stolt pappa for guttene dine. Varme tanker til Tobias og Jonas.
Takk for laget nabo 🙏 varme og trøstende tanker til guttan dine ♥️
Do not stand at my grave and weep,
I am not there; I do not sleep.
I am a thousand winds that blow,
I am the diamond glints on snow,
I am the sun on ripened grain,
I am the gentle autumn rain.
When you awaken in the morning’s hush
I am the swift uplifting rush
Of quiet birds in circling flight.
I am the soft star-shine at night.
Do not stand at my grave and cry,
I am not there; I did not die.
Hvil i fred.
Fantastisk bra mann❤️
Dette var veldig trist å høre Per! Minnes en god mann som var veldig glad i guttene sine. Hvil i fred.
Du blir veldig savnet, takk for mange gode samtaler, kvelder, fisketurer og mange gode jakt/tur minner! Du lever evig i minnene❤️
En siste hilsen og takk for ditt gode engasjement hos oss. Hilsen de ansatte i Iris Produksjon AS
En siste hilsen til en god venn, Du blir savnet. Andreas m/familie