Takk for alle de årene vi arbeidet sammen.
Kjære Bjørn Magne. Takk for den du var. Du vil bli savnet.
Hvil i fred 🕯️
Kjære Bjørn Magne. Dette var trist .Du har vært en god venn siden 80-tallet. Takk for alle samtaler, alle festene, mye latter og gøy. Du var et samlingspunkt, omsorgsfull og alltid med glimt i øyet. Vi blir å savne deg. Hvil i fred 🌹❤️ Hilsen Knut og Inga-Lill.
Så trist ! Du var en god kollega i fylkeskommunen i noen år, og senere en som alltid hadde tid til en samtale og noen gode ord når vi møttes.
Så trist og uvirkelig. Vi delte barndom og ungdomstid i samme nabolag. Vi snakket med deg for ikke så lenge siden på butikken. Hvil i fred.
Det er ufattelig trist og alt for tidlig. ❤️
Du var en god kollega og et godt menneske Bjørn-Magne❤️Hvil i fred
En siste hilsen fra en tidligere nabo🕯️
Snille og gode Bjørn Magne. Det ble så alt for tidlig.. Du brydde deg så mye om alle menneskene du hadde rundt deg. Det vil merkes at du ikke er her lengre. Du vil bli savnet hver eneste dag. Hvil i fred kjære deg.
Trist å lese at Bjørn-Magne den eldste i søskenflokken Hansen fra Leite , ikke er blant oss lengere. En livat kar, med mange artige kommentarer som vi ofte så i nabolaget gjennom oppveksten. I de senere år møtes vi mer skjelden, men som voksen med like sprudlende humør . Takk for minner 🌟hvil i fred🙏🌹
Takk for vennskap gjennom mange år, og 90-tallets kaféturer på Top 13. Senere hadde dere i guttegjengen jevnlige kafétreff, og andre gode stunder i lag. Takk for alt❤️
Kjære Bjørn-Magne min beste vænn og klippe i livet.Kan ikke fatte at du e gått bort ,så alt før tidlig og at æ aldri skal få snakke mæ dæ igjen.🥺Helt uførståelig og at æ nesten ikke kan førstå at dette e sant.Du har alltid vært en god ,omsorgsfull,snill og lojal venn i over 22år.En vænn man kun prate om alt og ingenting.Savnet kommer til å bli stort og du etterlate et tomrom ingen kan erstatte.Før det finnes bare en Bjørn-Magne i verden som e som du ,å det e DÆ.Du vil alltid ha en spesiell plass i hjertet mitt.Takk før at æ fikk lov å ha dæ i livet mitt,Sov godt min vænn❤️
Hvil i fred kjære Bjørn Magne 🕊️ Takk for ditt vennskap gjennom mange år. Dette er bare så ufattelig trist 💔
Hvil i fred🌹
Takk for gode samtaler og for at jeg var så heldig å få ha deg som kollega❤️Du vil bli dypt savnet!
Takk for mange gode samtaler og lattere da vi arbeidet sammen på NLSH. Du hadde alltid godt humør og en spøk på lur.
Etter mange år som nære kollegaer i personalavdelingen vil jeg alltid minnes deg som den lojale, arbeidsomme, omgjengelige, humørfylte og snille mannen du var. Gode minner å tenke tilbake på. Men nå gikk du bort så altfor tidlig. Det er utrolig trist! Hvil i fred, Bjørn- Magne ❤️🌹
Dette var trist å høre. Bjørn var ivrig på å få komme til Hustad for å se hvordan vi hadde fått det. Kondolerer så mye til familien
Takk for tiden sammen med deg, som kollega og venn. Hvil i fred. Du blir savnet.
Og når alt er forbi.
Høres ingenting lenger.
Ingenting.
Og det høres.
Hvil i fred, Bjørn. En siste hilsen fra Solveig Joks m/barna Thea & Tobias.
Takk for godt naboskap i Harald langhelles vei