Kjære Brita🤗
Du var en veldig GOD og
Ikke minst en kjempe TRIVELIG nabo🤗
🕯Hvil I Fred🕯
Kjære Brita 🫶🏼 - takk for alle flotte år som jeg fikk bo på hybel hos deg i min ungdom. Du var helt fantastisk. Alltid positiv og godt humør og aldri rådlaus. Har mange gode minner med meg. Du vil alltid bli husket som snill og omtenksom. Hvil i fred🌹🌺💐
Takk kjære Brita for godt naboskap og alle fine hageblomster du har gitt til oss🌷🌹❤️
Fineste Brita. Takk for mange fine stunder, gjennom mange år ❤️❤️
Kjære tante Brita takk for alle gode minner sov godt
En siste hilsen til minne om Brita
Kondolerer til familien
Vi minnes Brita, sterk, artig og god. Hilsen fra Berit og Tore.