Takk for all omsorg du ga til mine barn og meg i Parkveien barnehage. Du hadde et fang for barna og klem til trøst når det trengte. Som mor var jeg trygg for at barna ble sett og hadde noen som kunne gi dem omsorg og kjærlighet. Takk Lillian for den tryggheten du har vært i veldig mange Bodø barns liv❤️
En siste hilsen med takk for gode minner🌹
Fra
Steinar, Berit, Sissel og Margareth m/fam
Takk for tiden vi jobbet sammen på småbarnsavdelingen i Parkveien barnehage. Du har lagt igjen fine spor hos meg, Lillian💐
Takk for den tida vi jobbet sammen på barnehjemmet i Parkveien
Takk for gode minner,da vi var kollegaer i Parkveien barnehage.
Du var ei god og trygg tante for Espen, og hugsa på barna våre Halvor, Johanna og Ingvald jol og gebursdagar då dei var små. Lang avstand gjorde at me ikkje møttest så ofte, men eg lærde deg å kjenne som ei sterk, klok og omsorgsfull dame. Takk for alt du var for oss, og kvil i fred🕯️❤️
Tante Lillian❤️
Takk for gode minner❤️
Takk for alt kjære tante Lillian ♥️.
Takknemlig for at du var med å "krydret" barndommen vår ♥️.
Var alltid like fascinert over å se på de fine kortene du la med gaver og hilsninger. Kreative du har inspirert meg til å ofte gjøre det samme ♥️. Du gjorde det hver gang. Du pyntet med glansbilder, glitter, klistermerker og fine band. Alltid like lekkert, og skriften din var så fin ♥️. Takknemlig for at du har tatt så mye fine bilder, slik at minnene lever evig ♥️. Tenk at du satte alt i album ♥️. Jeg har noe å lære der.
Smiler når jeg tenker tilbake på deg ♥️
Jeg fant 4 kort du har laget til Maiken, Annika og Kristoffer. Alltid like forseggjort ♥️ Du tok deg tid ♥️
Takk for gode minner fra årene vi jobbet sammen på Bodø Barnehjems Daghjem .Du. Var en flink trygg person både for barna foreldre å oss personale .vi hadde mye moro sammen både på jobb å når vi møttes privat .
Takk for mange fine år sammens med deg da vi jobbet i Parkveien Barnehage❤️.
Takk for alt du var for oss, fineste tante Lillian ❤️. Du var nær oss i hele oppveksten, og alltid tilstede med ditt fotoapparat og derfor blir minnene så ekstra levende. Vil alltid tenke på deg med glede og varme ❤️
Kjære tante Lillian, så var din reise slutt. Jeg takker deg for alle gode stunder opp gjennom barndom spesielt, men også i voksen alder. En ting jeg beundret ved deg var din utrolige arbeidsmoral, mange i dag hadde kunnet lære noe av deg der. Jeg vil lyse fred over ditt minne !
Kjære Lillian. Takk for mange gode minner fra tiden vi jobbet ilag på Bodø Barnehjems Daghjem. Du var fantastisk omsorgsfull for alle rundt deg.
Vår alles kjære tante Lillian❤️💐takk for alle gode minner sammen med deg - for alle fotografier fra barndommen, all latter, din gode arbeidsmoral og glede🥰hvil i fred tante Lillian
Kjære Lillian
Takk for den du var, for alle gode samtaler og utallige kaffekopper vi har delt. Minnes deg med glede og savn.
Hvil deg nå. ❤️
En siste hilsen
Tove og Dagfinn m/fam
Takk for gode samtaler og mang en god latter på jobb i Parkveien barnehage og når vi besøkte hverandre. Sissel og Gunn
Takk for alt.
Geir, Lasse, Terje, Trine.