takk for alle gode minner hilsen goggen
Takk, Tordis Helene for vennskap og hygge gjennom mange år! Du vil aldri bli glemt!
Kjære Tordis.
Jeg håper du har funnet ro, og at du sitter der oppe sammen med mamma og tante Gudrun, prater slekt, ler litt og kjenner igjen alt som var. Du lever videre i fortellingene, i minnene og i det som binder oss sammen.
Takk for godt naboskap gjennom mange år. Du ble en stor inspirasjonskilde for meg med syglede av "lappeteknikk "
Hvil i fred kjære søster. Har mange gode minner om deg, spesielt fra bandommen på Gullhaugen i Harstad, Men også fra voksenlivet.
En siste hilsen til vår kjære svigerinne og tante Tordis. Vi minnes deg med kjærlighet. Varm hilsen Inger, Leif, Hanne med familie og Geir.
Hvil i fred tante. Fra Torsten, Roger og Gerd Anne m/familier