Pappa ❤️
Hvil i fred.
Tenker ofte på deg min savnebror, kun vi to som har samme fornavn og etternavn,, når du nu er borte går tankene med mange samenkomster og opplevelser i motorsykkeltiden, du var bestandig en ener, vil i fred
Minneord til en god venn.
Det er vanskelig å finne de rette ordene når en god venn er borte. Likevel er det umulig å tenke på deg uten at minnene strømmer på – alle de gode stundene, latteren, friheten og fellesskapet vi delte.i tenårene.
Vennskapet vårt var ekte. Det var av den typen som ikke krevde store ord, men som alltid var der – stødig, trygt og fullt av varme. Jeg tenker på alle MC-turene og Bilturene vi hadde - hvor veien foran oss var både kort og lang til Firkanten kafe - Minutten bar Shell - Jernbanekafeen - Løvold kafe - Central Hotel cafe -Sagelva kafe - Saltstraumen kafe - hvor insekter i vinden traff hjelmen og verden føltes litt enklere. De turene var mer enn bare kjøring; de var små øyeblikk av frihet, kameratskap og ren glede.
Jeg husker også ungdomstiden – festene, musikken, de gode latteren som aldri tok slutt. Vi trodde kanskje ikke den gangen at vi skapte minner for livet, men det gjorde vi. Og de minnene bærer jeg med meg nå, med både et smil og et stikk av savn.
Du var også en av dem som alltid sendte en hyggelig hilsen på Facebook – en liten kommentar, et glimt av humor, en varm tanke. Det var kanskje små ting, men de betydde mye. Det var sånn du var: raus, tilstede, og alltid med en godhet som traff.
Takk for vennskapet. Takk for turene, festene, samtalene og alle de små øyeblikkene som ble store når man ser tilbake. Du vil bli savnet – ikke bare for det du gjorde, men for den du var.
Hvil i fred, kjære venn. Veiene blir litt tommere uten deg.
Takk for gode minner ❤️
Takk for gode minner ❤️
Så leit å se at du er gått bort Gunnar. Takknemlig for alle fine samtaler og latteren jeg fikk dele med deg. Hvil i fred ❤️
Takk for gode minner gunnar. Tenker på alt vi gjort sammen. Alle verdensproblem vi pleide å løse på fredag og lørdagskvelden. Det har blitt noen. Er så glad for den fine samtalen vi hadde 2 juledag. Vil i fred gunnar.
Takk for mange gode minner i arbeide på turer og i fritiden
Store og gode klemmer til hele familien♥️
Tenker på dere ❤️
Kondolerer til familien
Takk for mange trivelige stunder - hvil i fred
Takk for mange gode minner
Hvil i fred Gunnar. Du vil aldri bli glemt
Varme tanker til dere alle ❤️❤️
Varme tanker og gode klemmer sendes dere💙