En hedersmann er gått bort. Snille, hyggelige Jan, det var alltid trivelig å treffe deg.
Wenche og Henry.
Kjære Jan
Det er så trist at du er gått bort og savnet er stort, Minnene om din godhet, varme smil, alle klemmer, fine samtaler, din omsorg og vennskap vil leve videre i hjertene våre, Hvil i fred Jan.
En siste hilsen fra Inger Merete og Steinar
Kjære Jan
Du var alltid så god, snill og med et lunt smil. Du har betydd så mye gjennom mange år, både som fetter og nabo. Takk for alle gode minner og du vil alltid vær i våres hjerter.
Takk for mange gode minner
Takk for ditt gode smil, takk for hjelp når det falt ei gran i stormen.
Og ellers tenker jeg alltid på deg når jeg ser lys i stolpan i Rensåsparken - din jobb!
Kjære Jan
Vi vil savne deg, ditt lune smil, trivelige prat, snill og god, omsorgsfull, alltid hjelpsom.
Mamma og pappa var så glade i deg. Bittelillebroren min, brukte pappa å si. Mamma smiler hver gang du dukker opp på bilder foran henne.
Masse gode minner.
Hvil i fred.
Vår dypeste medfølelse til dine kjære.
Varme klemmer fra Thomas, Gordon, Gry og Archie
Takk for alle gode minner. Anne-Margrete og Kurt
Helle, Casper og Ava
En siste hilsen og takk for alle gode minner. Marit og Anne Sofie
Gry Gordon og Thomas
Gisle og Mona med familie.
Takk for ditt gode smil Delia, Ingrid, Giulio, Ian og Liv
Takk for gode stunder!
Hilsen Brit, Knut og Toril
Vi var så glad i deg, og savner deg Kjærlig hilsen Anett, André, Sofie, Christoffer, Charlotte og Christine med familier
Takk for mange gode minner, beklager sorgen.
Hilsen Elin - Pål Øystein og Kikken med familie.
Jeg føler med dere
En siste hilsen . Og vår medfølelse.
Takk for alle gode minner og du vil alltid vær i våre hjerter.
Hvil i fred.
Takk for alle gode barndomsminner.
En siste hilsen og takk for alle gode minner.
Trist at trivelige Jan er borte.
Varme klemmer til Familien, tenker på dere!
Vi føler med dere i sorgen. Jan var alltid så blid og hadde et smil på lur når man traff han. Ville også så gjerne ha en klem. Han blir savnet.❤️
Kjære Inger, Jimmy, Jonny og Carina m/fam. Vi føler med dere i sorgen. Glad i dere alle. "ingen kjenner dagen før solen går ned" klem fra Steinar og mæ
En siste hilsen
Takk for alle gode minner.❤️