Hvil i fred, Øystein🕊️
Kjære Bestefar,
Takk for all tid på hytta og London-turen.
En dag løs vi sudoku og ser fotball igjen <3
Du gikk bort så altfor tidlig, Øystein.
Du vil alltid bli husket som min Storebror.
Takk for alt.
Kjære oldefar. Vi e glad i dæ❤️
Hilsen Oscar og Kasper
Varme tankar til Elisabeth og familie ❤️
Takk for gode minner, Øystein 🌹
Varme tanker til Elisabeth og øvrige nære❤️
Takk for alt bestefar❤️
Takk før at æ fikk vær søstra di,gla i dæ❤️
en siste hilsen fra anne kaia og inge
Takk for alt
Vi vil minnes deg.
Til minne om Øystein
Gode tanker sendes til dere alle