Kjære, gode Jorunn. Takk for fine stunder, hyggelige samtaler, kortspill, gamle fortellinger, timevis med tull, tøys og alvor. For en gave i livet, å ha hatt deg som svigermor og venn!
Min kjære Jorunn, som tok meg under vingene , når du jobbet på sosialmedisinsk poliklinikk. Pga Sluttet jeg med stoff, og har vært fri siden. Hadde med deg fra jeg var 17-21. Vil i fred min Jorunn
Takk for fagfellesskap, turfellessak og godt matfellesskap gjennom mange år
Kjære tante Jorunn
Takk for alle gode minner, og alt du har vært for meg..
Tusen takk storesøster for alt du var for meg, fra barnsben av. Det tar jeg med meg resten livet.
Hadde ikke du vært der når jeg gikk gjennom mitt livs traume og dødsfall, så ville livet mitt sett helt annerledes ut. Du fikk det til å virke så lite pasient/behandler som mulig, og gjorde det normalt å snakke om de vanskelige tingene. Fra en 14-16 års ungdom var det satt utrolig pris på. Du er en av grunnene til at jeg klarte å komme meg opp igjen. Takk! Lyser fred over ditt minne.
Du levde så sterkt og tydelig - så ble det stille. Takk for mange god minner
Hjertelig takk for nært vennskap og mange fine turer.
Takk for alle gode minner
Takk for godt vennskap og gode fjellminner.
Eli og Manfred
Eli og Dagfinn
Takk for godt vennskap
Berit og Roar
En siste hilsen fra Maya, Øystein, Ane Mette, Øyvår, Heidi og Ivo