Takk for gode minner. Hvil i fred,
Takk for all støtte og omsorg gjennom mange år. Du var ei morsom og viljesterk dame, alltid generøs og god, og viste det tydelig for Ole Fredrik og Lise Lotte. De gode ordene dine og alt du var for oss vil vi alltid huske.
Kjære mamma.
Det var en vakker og verdig avskjed med deg i dag, en stor takk til de som valgte å være tilstede.
Takk for alt du har gjort og vært for meg og mine. Du har lært oss om raushet og rettferdighet, dette videreføres til dine to barnebarn som du var så veldig glad i.
Dine fire siste år var på den ene siden preget av sorg.
Vi gav hverandre mye latter og glede i den tiden.
Takk.
Hvil i fred.