Min kjære gode umistelige Kjell , savner dæ så mye
Takk kompis !!!
Du har alltid vært en fantastisk snill og god mann som spredde glede og godt humør til alle rundt deg, du vil bli savnet, tusen takk for alt. Ord blir fattige i en sådan stund så vil bare få si kondolerer til Linda og hele familien, sender alle mine varme tanker og klemmer til dere❤️
Gode minner sendes 🌹🌹🌹
Hvil i fred
Far i fred Kjell Gunnar🌹
Bare gode minner.
Kondolerer til Linda og jentene🌹
Takk for alle gode minner og hvil i fred ❤️
Takk for alle gode minner.
Takk for gode minner og fine samtaler når vi var sammen. Hvil i fred!
Kjære Kjell-Gunnar, det er en ufattelig trist beskjed å få at du har gått bort. Savnet vil bli stort. Men nå får du endelig slippe all smerte som sykdommen førte med seg.
Du har alltid vært som en bror for meg og en god venn, siden vi var små. Du vil alltid være i hjertet mitt. Hilsen din kusine, "sine Eva"
Kjell Gunnar vil bli dypt savnet. Han kjempet mot kreften med et mot og en styrke som rørte alle rundt ham. Minnene om hans godhet, hans varme smil og hans omsorg vil leve videre i hjertene våre
Takk for gode minner ❤️
Alfhild og Hans ❤️
Tenker på dere❤️
Takk for alt min snille, morsomme og, hjelpsomme svigerfar! Takk for alle opplevelser, samtaler og råd❤️
Takk for gode minner og vennskap 🌹🌹
HVIL I FRED Hilsen
Lisbeth og Paul Kristoffer Bakken
Bård Owe Bakken og Marianne Svahn
Isabel Mathilde Svahn
Oskar Kristoffer Svahn
Takk for 45 fine år Anders
Takk for god minner.
Fra Willy og Irene.
Kondolerer!
Takk for at vi fikk bli kjent. Takk for din innsats og ditt engasjement i Borettslaget. Resultatet vil stå synlig i mange år, til glede for alle som bor her.
Hvil i fred:
Tenker på dere alle
Du vil bli savnet.
Takk for gode minner, hvil i fred kompis.
Kondolerer til dere alle
Takk for den tid vi fikk i lag Hvil i fred Kjell Gunnar
Mitt største tap. Jeg sørger med familien og venner.
Tenker på Kjell-Gunnars familie og sender en varm klem til dere alle.
Takk for gode minner
Takk for alle gode minner. Hvil i fred.
Vi tenker på dere.💙
Føler med dere i sorgen .
Kondolere til dere .Utrolig trist..